Sen Mororom

16 juli 2016 - Sen Monorom, Cambodja

We zijn in Sen Mororom, de hoofdplaats van de provincie Mondulkiri. Een busrit vanuit Kampong Cham met een minibusje waar we met zijn 26 inzaten, inclusief zakken meel, kartonnen dozen en meloenen. Na 5 vermoeiende uren zijn we doorheengeschut hier beland, in de Natural Lodge. We logeren in houten hutten, midden in de natuur. Het is hier echt geweldig.

Rond de hutten lopen paarden en koeien. s'Nachts hoor je krekels, kikkers en gecco's. Het is hier de uitvalsbasis voor trektochten door het 'Mondulkiri Elephant & Wildlife Sanctuary'. Morgen vertrekken we voor een tweedaagse tocht door dit natuurreservaat. Back to basics!

1. Cathy:
    16 juli 2016
    wouaaaaw, wat n avontuur zeg! dat heb je weer mooi uitgestippeld! geniet ervan, mijn lieve vrienden, zie jullie graag xxxx
  2. Gerda:
    16 juli 2016
    Mooie video's en foto's.Samen met je verslagen ,een goeie indruk van de Oosterse cultuur ..geniet ervan. Ik geniet een beetje mee,jullie voor 200%. Vlakbij het thuisfront heel wat ellende( Nice,Turkije)....weer efkes stilstaan en je eigen prutszorgen relativeren.XXX
  3. Anne:
    16 juli 2016
    Ja Gerda, heb het gevolgd via deredactie.be. Vreselijk was er gebeurd is in Nice. En nu die staatsgreep in Turkije ... Terwijl ik hier zit te genieten van alles rond mij. Het maakt een mens toch even stil... Lief dat je mijn blog volgt trouwens! Heel veel liefs x