Nyaung Shwe

16 juli 2017 - Nyaungshwe, Myanmar

We logeren nog steeds in Nyaung Shwe. Gisteren hebben we een boottocht op het Inlemeer gemaakt. Het was een geweldige dag! We zagen vissers, floating houses, vrouwen die sigaren rolden, de pagoda's van In Dein, we bezochten een zilversmederij, een weverij, ...

De mensen zijn hier super vriendelijk en lachen veel. Vandaag maakten we een fietstocht rond een deel van het meer, namen een boot om ons naar de andere kant te laten overzetten om vervolgens naar ons hotelletje te fietsen. Het was best een vermoeiend tocht.

Een taxi komt ons morgenvroeg halen om naar Mandalay te rijden, een zeven uur durende tocht. We genieten zo van dit land!

1. Gerda:
    17 juli 2017
    Mooie impressie van het nog niet écht ontdekte Myanmar.
    Veel zen,nieuwe cultuur ontdekken,lekker eten,mooie natuur,soms vermoeiend en een beetje afzien....vooral hoofd leegmaken en volstoppen met nieuwe energie om binnen een aantal weken weer verder te hollen in het zo " perfecte"Belgenland.XXX