Angkor Wat

10 juli 2016 - Siem Reap, Cambodja

Vandaag zijn we vroeg vertrokken met een tuktuk om de tempels van Angkor te bezoeken. Angkor is echt hèt symbool van Cambodja. Angkor Wat is één van de grootste religieuze monumenten ooit gebouwd. Het is afgebeeld op de nationale vlag en is één van de belangrijkste toeristische attracties van het land. Ook al bezoeken vele toeristen deze plek is het echt een belevenis om rond de tempels te wandelen. Op sommige kan je naar boven klimmen en dit was best wel hoog! Snikheet maar zo mooi om te doen. Onze tuktuk bracht ons van tempel naar tempel. Rond 15.30 uur zijn we naar Siem Reap gereden. Lekker 'chicken with ginger and rice' en dan terug naar ons hotelletje voor een duik in het zwembad. Wat kan het leven toch boeiend zijn.

1. Erika Cotteleer:
    10 juli 2016
    Hoe mooi allemaal! En ik leer vanalles bij! Ik ben wel reuzenieuwsgierig naar een foto van de chicken with ginger and rice en jouw cambodjaans badpak… Love, Erika
  2. Jeannine:
    12 juli 2016
    Deze ochtend (na een douchke) vertrokken vanuit ons huis in Antwerpen richting Brussel, de hoofdstad van België. Onderweg daar naartoe, in de grote tuktuk, alledaagse geuren en sferen. Daar doorheen, deze glimlachende gedachte: jullie moesten eens weten beste medereizigers, dat ik deze dagen mentaal een reis mee mag maken in Cambodja...Bedankt om jullie ervaringen te delen Anne!