Bangkok

2 augustus 2016 - Bangkok, Thailand

Het was een lange dag en we zijn eindelijk in Bangkok. Vanmorgen met de boot vertrokken vanuit de Rainbow Lodge aan de Tatai rivier. Vlakbij, aan de brug, de taxi genomen tot in het dorp Hadlek, aan de grens met Thailand. Eens de Cambodiaanse en Thaise grenspost over zijn we met een minibusje naar Trat gereden. Daar hebben we om 12 uur de bus naar Bangkok genomen. Nu, 20.30 uur aangekomen! We hadden niet echt ingeschat dat we meer dan 8 uur op de bus gingen zitten. We logeren in het zelfde hotelletje (Phranakorn-Nornlen Hotel). Vanavond eten we hier op het dakterras met zicht op een grote gouden boeddha. Morgen een ganse dag in Bangkok city!

1. Mieke mariaburg:
    3 augustus 2016
    Hoi Anneke, wat een mooi geschrift hebben die mensen! (zie opschriften autobus).
    Mijn broer vertrekt volgende week naar Cambodja en ik heb hem enthousiast kunnen
    vertellen over jullie reisverhalen.
    Groetjes vanuit een vrij herfstig Vlaanderen. Mieke
  2. Anne:
    3 augustus 2016
    He Mieke,
    Als je broer nog vragen heeft, mag hij mij altijd bellen hoor. Vrijdag komen we terug naar huis. Ik kan hem zeker een paar kei leuke adresjes bezorgen om te logeren. Groetjes vanuit Bangkok xxx