Bangkok

7 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Vandaag vertrekken we naar Myanmar met Thai Lion Air. Gisteren hebben we echt een mooie dag gehad. We bezochten de 'Golden Mountain'. Via een zijweg rondom de heuvel klim je makkelijk de berg op. Vanop de top heb je een prachtig uitzicht over Bangkok. Daarna namen we de taxi naar Aziatique Riverside. We hadden daar afgesproken met Peter, Valerie, Zen en Sim. Zij gaan drie weken rondtrekken in Thailand en verblijven ook twee dagen in Bangkok. We bezoeken de gezellige overdekte markt en eten heerlijke 'noodles with prawn'. Vandaag nog wat slenteren door de straatjes hier in de buurt en dan op naar Yangon!

1. Natje:
    7 juli 2017
    Zo te lezen verloopt alles prima! Ik hoop dat jullie er allemaal ongeloofelijk van kunnen genieten. Dit is toch uniek zo met heel uw gezinnetje naar ginder. Geef ze allemaal een dikke knuffel van ons en de groetjes aan Valerie en haar gezinnetje. Xxx
  2. Erika:
    Geniet van jullie reis!! Veel liefs xxx
  3. Brigitta Verlent:
    7 juli 2017
    Veel plezier alle vier! Geniet ervan!
  4. Jo:
    8 juli 2017
    genieten, geef jullie ogen de kost