Terug thuis!

6 augustus 2016 - Kapellen, België

Gisterenmorgen zijn we rond 7.30 uur in Brussel/Zaventem geland. Het was een lange reis terug. Eergisteren hebben we de ganse dag nog in Bangkok gewandeld. We zijn vanuit pier 15 met de express-boot naar pier 5 gevaren en daar doorheen chinatown gewandeld. Het is niet voor niets één van de populairste bezienswaardigheden in Bangkok en het behoort tot de oudste en grootste Chinese wijken ter wereld.  Echt de moeite om daar eens door te slenteren! Van daaruit de tuktuk naar Central Market. Rond 5 uur zijn we terug naar ons hotel gegaan. Nog even een frisse douche en dan met de taxi naar de vlieghaven. Deze rit duurde twee uur door de enorme files. Om 21.15 uur zijn we dan vertrokken naar Doha. Van Doha om 01.25 uur een vlucht naar Brussel.

Nu zijn we terug thuis. Het was een prachtige, onvergetelijke reis. Veel indrukken en ervaringen zullen ons lang bijblijven. Ook de kinderen hebben de wereld eens van de andere kant bekeken. De mensen in Cambodja waren heel kindvriendelijk, heel open en lief. Een land met een grote authenticiteit!