Sihanoukville

25 juli 2016 - Sihanoukville, Cambodja

Na twee uurtjes rijden met de taxi vanuit Kampot waren we in Sihanoukville, gelegen aan de zee. Deze stad is met zijn wit zand en blauw water de belangrijkste badplaats van Cambodja. We logeren in het Visnu Boutique Hotel. Veel kan ik niet vertellen over deze stad want eigenlijk zijn we hier enkel op doortocht. We wandelen door de hoofdstraat. Hier vind je het ene na het andere guesthouse en restaurant. We gaan eten in de Monkey Republique. Morgen trekken we verder naar het eiland Koh Rong, weg van wifi en elektriciteit.

1. Mieke mariaburg:
    25 juli 2016
    Hallo Anneke, Daninck, Fabian en Dorian....Jef en ik volgen jullie mooie exotische reis erg geboeid mee en de foto's zijn prachtig!
    Deze reis moet nogal een belevenis zijn...vooral ook voor de jongens!
    Ik ben echt wreed kontent dat ik je blog kan volgen en er komt nog..... .
    Merci en veel groetjes van Jef en Miekexxxxx
  2. Anne:
    26 juli 2016
    Dag Mieke & Jef,
    Echt fijn dat jullie mijn blog volgen! Het is hier inderdaad goed en weer een hele ervaring. Veel liefs en als ik terug ben gaan we nog eens een koffietje drinken hé.
  3. Jo:
    26 juli 2016
    Gisteren info gekregen van Gerda, Mieke en Jef over jullie blog.
    Wat een fantastische reis!
    Geniet er tot in jullie kleinste teentje van!
    Groetjes,
    Jo
  4. CHARLES Verschueren:
    29 juli 2016
    Alles goed ontvangen wensen jullie nog een verdere goede en gezellige rei toe dikke knuffels